74 463 Sludinājumi
74 115 Lietotāji
213 Šodien online
0 Jauni lietotāji

Portāls


  1. Kas ir AS Style?
    AS Style ir lielākais apģērbu, apavu un aksesuāru sludinājumu portāls Latvijā. Tā ir vieta, kura palīdz apģērbam, apaviem un aksesuāriem iziet ārā no skapja dziļumiem un iegūt jaunu dzīvi - atkal mirdzētu, iepriecinātu, sasildītu vai praktiski palīdzētu!

  2. Vai sludinājumu publicēšana AS Style ir bezmaksas?
    Vienlaikus vari publicēt 50 sludinājumus bez maksas. Veic abonēšanu un publicē neierobežotu skaitu sludinājumu.

  3. Kā iepirkties?
    1 .Reģistrējies aizpildot reģistrācijas anketu vai izmantojot kādu no sociālajiem tīkliem
    2. Atrodi preces, kuras Tevi interesē un spied “Pajautāt”, lai pārdevējam nosūtītu ziņu, vienotos par preču apmaksu un piegādi. Atbildi saņemsi savā AS STYLE pastkastītē
    3. Apskati citu pircēju atsauksmes par pārdevēju
    4. Vienojies par kāroto preču apmaksas un saņemšanas veidu
    5. Atstāj atsauksmi par pārdevēju, tādējādi palīdzēsi viņam veiksmīgāk tirgoties un citiem pircējiem drošāk iepirkties

  4. Kā pārdot?
    1. Reģistrējies aizpildot reģistrācijas anketu vai izmantojot kādu no sociālajiem tīkliem
    2. Aizpildi savu profilu norādot informāciju par piegādes, apmaksas pieņemšanas iespējām un citiem svarīgiem jautājumiem
    3. Ievieto sludinājumus ar kvalitatīviem preču attēliem un detalizētu aprakstu
    4. Saņem pircēju vēstules savā AS STYLE pastkastītē un vienojies par preču apmaksas un piegādes veidiem
    5. Saņem naudu, kuru varēsi izmantot jauniem pirkumiem


Mans profils


  1. Reģistrējos, bet nesaņēmu apstiprinājuma e-pastu. Kā rīkoties?
    Pārbaudi e-pasta sadaļas "Sociālie" un "Abonenti". Ja apstipinājuma e-pasts tomēr neatrodas, tad sazinies ar administrāciju.

  2. Kāpēc nevaru ielogoties?
    Pārbaudi vai ievadot e-pastu/paroli nav nejauši ieslēgušies lielie burti. Ja joprojām neizdodas ielogoties, tad izmantot opciju “Aizmirsi paroli?” un uz Tavu e-pastu tiks nosūtītas tālākās instrukcijas.

  3. Izdzēsu profilu, bet vēlos to atjaunot. Kā rīkoties?
    Sazinies ar administrāciju, norādot e-pastu ar kuru reģistrējies.

  4. Kas ir veikala profils un kā to izveidot?
    Veikala profils paredzēts lietotājiem, kas nodarbojas ar uzņēmējdarbību. Par profila izveides iespējām sazinies ar administrāciju.

  5. Vai ir iespējams dzēst atsauksmes no mana profila?
    Atsauksmi iespējams dzēst, ja saņemts atsaukums no tās autora.

Sludinājumi


  1. Kāpēc nevaru pievienot sludinājumu?
    Pārbaudi vai korekti aizpildīti visi obligātie lauki(tie norādīti ar "*"). Ja arī tad neizdodas pievienot sludinājumu, tad sazinies ar administrāciju.

  2. Kāpēc pievienojot sludinājumu nevaru norādīt preces izmēru?
    Lai norādītu izmēru, neaizmirsti aizpildīt pirmo soli - izvēlēties sludinājuma sadaļu.

  3. Kāpēc mans sludinājums ir pazudis no portāla?
    Ir 3 varianti:
    1. Sludinājums neatbilst portāla noteikumiem un ir dzēsts
    2. Sludinājumu ik pēc 60 dienām nepieciešams atjaunot sadaļā Atjaunojamie
    3. Sludinājums pārsniedza bez maksas publicējamo slud. skaitu un ir noslēpts. Ja 30 dienu laikā pēc noslēpšanas netika veikta abonēšana sludinājums tika dzēsts.

    Visos gadījumos Tev tiks nosūtīts paziņojums!

  4. Cik ilgi ir aktīvs sludinājums?
    Sludinājums ir aktīvs 60 dienas. Pēc tam, 30 dienu laikā, to ir iespējams atjaunot sadaļā "Mans skapis"

  5. Kāpēc mans sludinājums sadaļā "Mans skapis" ir iekrāsots sarkanā krāsā?

    Sarkanā krāsā ir iekrāsoti sludinājumi, kas pārsnieguši bez maksas publicējamo sludinājumu limitu. Tie ir paslēpti un nav redzami citiem lietotājiem. Ja abonēšana netiek atjaunota 30 dienu laikā, tad slēptie sludinājumi tiks dzēsti.


  6. Cik ilgi, pēc pārdošanas, sludinājums ir redzams portālā?
    Sludinājums, ar uzrakstu "Pardots", būs redzams 6 dienas un tad tiks automātiski dzēsts.

Abonēšana


  1. Kas ir abonēšana?
    Veicot noteiktu maksu mēnesī(30 dienas), Tu saņem iespēju publicēt neierobežotu skaitu sludinājumu kā arī satistiku, lai redzētu, kuri lietotāji atzīmējuši tavus sludinājumus kā favorītus.

  2. Cik sludinājumus iespējams publicēt neveicot abonēšanu?

    Vienlaikus, iespējams publicēt 50 sludinājumus bez maksas.


  3. Par cik dienām tiek veikta apmaksa?
    Ikmēneša apmaksa tiek veikta par 30 dienām.

  4. Kur iespējams veikt apmaksu par abonēšanu?
    Sadaļas "Mans maciņš" apakšadaļā "Abonēt".

  5. Kas notiek ar sludinājumiem, kas pārsniedz 50 sludinājumu limitu, ja netiek veikta abonēšana?
    Sludinājumi, kas pārsniedz limitu tiek paslēpti un nav redzami citiem portāla lietotājiem. Paslēptie sludinājumi būs redzami sadaļā "Mans skapis", iekrāsoti gaiši sarkanā krāsā. Ja abonēšana netiek atjaunota 30 dienu laikā, tad slēptie sludinājumi tiks dzēsti.

  6. Kas notiek, ja sludinājums ir paslēpts, bet kāds no aktīvajiem sludinājumiem tiek dzēsts/pārdots?
    Slēptais sludinājums ieņems dzēstā/pārdotā sludinājuma vietu un kļūs aktīvs.

  7. Kā uzzināšu, ka nepieciešams veikt abonēšanu?
    1. Nosūtīsim Tev gan paziņojumu, gan e-pastu
    2. Informācija uzrādīsies sadaļā "Mans skapis", virs sludinājumiem

Maksājumi


  1. Kā rīkoties, ja pēc apmaksas veikšanas nesaņēmu līdzekļus "Mans maciņš"?
    Sazinies ar administrāciju, norādot pasūtījuma nr., kuru atradīsi sadaļā "Mans maciņš".


Drošība


  1. Kā rīkoties, lai darījums būtu drošs?
    1. Pārbaudi citu lietotāju atsauksmes par konkrēto lietotāj un izvērtē, cik droši ir sadarboties.
    2. Pārliecinies vai lietotājam ir verificēts profils. Tādā veidā lietotājs mums ir apstiprinājis savu personību.
    3. Noskaidro maksimāli daudz informāciju(izmēri, attēli, stāvoklis) par preci, kuru vēlies iegādāties, lai to saņemot nebūtu negaidītu pārsteigumu.
    4. Vienojies par preces atgriešanas iespējām, pirms apmaksas veikšanas.


  2. Ko nozīmē “Verificēt profilu”?
    Verificējot profilu, Atverskapi.lv saglabās Tavu vārdu, uzvārdu, bankas konta nr. un turpmāk pie Tava lietotājvārda uzrādīsies verificēta lietotāja ikona, kas paaugstinās citu lietotāju uzticamību Tev! Verifikācija notiek veicot pārskaitījumu 0.01 EUR apmērā.

Lietotāji


  1. Kā ziņot par citu lietotāju pārkāpumiem?
    Atver lietotāja profilu, nospied uz pogas ar 3 punktiņiem un seko tālākajām norādēm.