FAQ

Kā tas strādā?

Omniva

Omniva

Maksas pakalpojumi

Maksas pakalpojumi

Veikaliem

Veikaliem

Droši pirkumi

Droši pirkumi

skriešana,kross.

Sveikas meitenes, varbūt varat padalīties ar savu pieredzi skriešana, lai zaudētu svaru. varbūt jums ir kadi ieteikumi, pirms sakt skriet, vai vienkarši jūsu veiksmes stasts motivacijai? :) 


24 Atbildes


Sveika!

Skriešana vien nepalīdzēs zaudēt svaru. Klāt vēl nāks muskuļu massa. Rēķinies ar to, ka paliks platāki gurni. Smaidīgs Bet no otras puses, būs laba oma, vismaz man tā ir, jo krosiņš palīdz atbrīvoties no visa negatīvā. Smaidīgs


> Ilona Svārkiem 10% atlaide

Sveika!

Skriešana vien nepalīdzēs zaudēt svaru. Klāt vēl nāks muskuļu massa. Rēķinies ar to, ka paliks platāki gurni. Smaidīgs Bet no otras puses, būs laba oma, vismaz man tā ir, jo krosiņš palīdz atbrīvoties no visa negatīvā. Smaidīgs

Laikam pati nepareizi izteicos, bet vai vismaz ziemas uzēsto riepu ar laiku nost varētu dabūt? Smejošs

un, ka ir ar apaviem, kadus tu velc skrienot? un cik ilgi parasti skrien, cik km? :)


Riepu var dabūt nost ar pareizu uzturu un vingrinājumiem. Ja vari, tad skriešanas laikā mēģini ievilkt vēderu. Smaidīgs Tas arī palīdz.

Kas attiecas uz apaviem, man ir Nike Air botas (nekādā gadījumā nevelc lētos apavus, jo kāju pēdām ir jābūt amortizācijai). Parasti skrienu apmēram 25 km. Izmantoju Endomondo skriešanas programmu. Un protams labu mūziku. Smaidīgs


Skrienot muskuļu masa daudz klāt nenāk, bet, lai ievērojami nomestu svaru, jāskrien daudz.Ja skriet patīk, tad problēmu nav, bet, ja to darīsi tikai liekā svara dēļ... es tomēr ieteiktu pārdomāt ēdienkarti. Un Vingrojumi tām muskuļu grupām, kuru rajonā ir liekā masa.Vēl varu ieteikt vienu labu diētu - 4 dienas banānu, biezpiena diēta, var izturēt normāli, un drusku notievēt. es tagad to pāris reizes mēnesī izturu.


> mona

Skrienot muskuļu masa daudz klāt nenāk, bet, lai ievērojami nomestu svaru, jāskrien daudz.Ja skriet patīk, tad problēmu nav, bet, ja to darīsi tikai liekā svara dēļ... es tomēr ieteiktu pārdomāt ēdienkarti. Un Vingrojumi tām muskuļu grupām, kuru rajonā ir liekā masa.Vēl varu ieteikt vienu labu diētu - 4 dienas banānu, biezpiena diēta, var izturēt normāli, un drusku notievēt. es tagad to pāris reizes mēnesī izturu.

Esmu pret jebkādām diētām. Manuprāt, ir jāēd maz, bet bieži, un veselīgs uzturs. Bez dietologa, diemžēl to noteikt nevar. Katram cilvēkam ir savas īpatnības, tas jānosaka individuāli. Smaidīgs Evii, kā iesācējai, nekādā gadījumā nedrīkst skriet ilgi un garus gabalus, viss ir jādara pakāpeniski. Smaidīgs


Ar pliku skriešanu vien nekas nebūs līdzēts, kā jau Ilona rakstīja, tad klāt nepieciešams arī padomāt par uzturu un vingrojumiem. 

arī apaviem ir jābūt piemērotiem tavai kājai. plus vēl apaviem jābūt piemērotiem atbilstoši skriešanas segumam. asvalts- celīņš, zemes ceļs utt..   Skriet vajadzētu tik daudz, lai justos nogurusi, bet nebūtu pārmocijusies.  iesākumā gan sāc ar mazām distancītēm, ;)

pati neesmu sprinteris bet vidējis skrienu 4x 3 nedeļā 4 līdz 5 kmm.. 20 min.. 

cik man zināms tad arī pa smilšu ceļu skrienot ir mazāka iespēja tikt pie lieliem izteiktiem ikriem, nekā tas ir skrienot pa asvaltētu ceļu ! ;)

> mona

Skrienot muskuļu masa daudz klāt nenāk, bet, lai ievērojami nomestu svaru, jāskrien daudz.Ja skriet patīk, tad problēmu nav, bet, ja to darīsi tikai liekā svara dēļ... es tomēr ieteiktu pārdomāt ēdienkarti. Un Vingrojumi tām muskuļu grupām, kuru rajonā ir liekā masa.Vēl varu ieteikt vienu labu diētu - 4 dienas banānu, biezpiena diēta, var izturēt normāli, un drusku notievēt. es tagad to pāris reizes mēnesī izturu.

padalies lūdzu :)


http://www.powerbody.lv/shop/tauku-dedzinataji/nutrex-lipo-6-black-120-kap-detail

Lai sasniegtu vēlamos rezultātus, jāievēro sabalansēts uzturs un regulāru treniņu režīms.


> EgY

Ar pliku skriešanu vien nekas nebūs līdzēts, kā jau Ilona rakstīja, tad klāt nepieciešams arī padomāt par uzturu un vingrojumiem. 

arī apaviem ir jābūt piemērotiem tavai kājai. plus vēl apaviem jābūt piemērotiem atbilstoši skriešanas segumam. asvalts- celīņš, zemes ceļs utt..   Skriet vajadzētu tik daudz, lai justos nogurusi, bet nebūtu pārmocijusies.  iesākumā gan sāc ar mazām distancītēm, ;)

pati neesmu sprinteris bet vidējis skrienu 4x 3 nedeļā 4 līdz 5 kmm.. 20 min.. 

cik man zināms tad arī pa smilšu ceļu skrienot ir mazāka iespēja tikt pie lieliem izteiktiem ikriem, nekā tas ir skrienot pa asvaltētu ceļu ! ;)

Pilnīgi piekrītu. Smaidīgs


Es pēc bērniņa sāku skriet apmēram pirms 2,5 mēnešiem. Pirms tam svēru 56,5 kg,tagad grozās ap 53,6kg kg ;) man jau lirkas,ka tas ir labs rezultāts.  Protams,plusā veselīga ēšana,neēšana uz nakti. Presītes,spēka vingrinājumi un pietupieni,kuri dedzina daudz kaloriju. Jūtos pati labāk un arī vēders daudz smukāks. Dibens stingrāks ;) skrienu ar nike free run . Un s health programmu. Katru vakaru tikai kādi 6-7km ;)

1 - 10 no 24