FAQ

Kā tas strādā?

Omniva

Omniva

Maksas pakalpojumi

Maksas pakalpojumi

Veikaliem

Veikaliem

Preces atgriešana

Sveikas daamas, 

 

Kaa Jus rikojaties, ja pirceja velas atgriezt nopirkto preci atpakal nedelju pec preces iegadashanas (visu nedelju nedodod nekadu zinu par to). Logiski, ka paris dienas laika par to informejot, butu tikai saprotami atpakal atdot naudinu.

 

Atvainojos, par garumzimju trukumu, rakstu no telefona.


20.09.2014 13:01

Varbūt izklausās skarbi,bet neizskatītu to kā variantu,jo tik pat labi pircējai vajadzēja lietu uz konkrēto pasākumu/notikumu un pēc tam izdomājusi,ka var dabūt atpakaļ naudu.


20.09.2014 13:04

Piekrītu Janetai. Ja redzams pēc izsekošanas, ka izņēmusi un nākamajā vai aiznākamajā dienā grib atgriezt (mazums 1-2 nedēļas nav varējusi izņemt), jā, ok, viss čikiniekā, bet pēc nedēļas jau sāk nelāgi ost :(


20.09.2014 13:04

Ja, es par to pashu iedomajos. Tapec griezos te pec viedokliem.


20.09.2014 13:07

Labots 20.09.2014 13:08

Ja prece neder vai nepatik,tas tacu uzreiz taja pasa diena skaidrs.Nedela,ne,es neatdotu naudu.


20.09.2014 13:07

> Drebju_skapis

Ja, es par to pashu iedomajos. Tapec griezos te pec viedokliem.

Man pašai ir bijis,ka dāma pēc 2 nedēļām izdomā,lai es atdodu naudu,jo visa drēbe esot bijusi saplēsta bez maz vai uz pusēm.Pateicu,lai nemelo,uzreiz nomierinājās,pazuda,saprata,ka neizspiedīs naudu,jo neuzķēros.


Es neņemtu atpakaļ. Ja uzreiz pēc saņemšanas kautkas nepatīk, uzreiz ir jāsaka un jāvienojas par turpmāko darbību.


20.09.2014 13:08

Paldies, Jums par pieredzes izklasmi un viedokliem :) !

 


20.09.2014 13:27

Es arī nesen nopirku lietiņu pa pasta staciju, ieliku atvilknē un tikai pēc nedēļas, kad gribēju izmantot, attapos, ka neatbilst aprakstam un tam, ko vēlējos, arī (kosmētika). Sarunājām draudzīgi uzreiz atpakaļ sūtīt, man pirmajai ieskaitīja naudiņu atpakaļ. Par sīkumiem nekad tā nenoņemtos, bet bija 10+eur.

Domāju, ka ļoti viegli pieņemt risinājumu, vai atgriezt naudu tagad vai nē. Ja tas, ko pircēja saka, ir pamatots iemesls un to atzīstat pati, piemēram, kā defektu, ko neesat minējusi, tad būtu jāatgriež, bet, ja tas ir no sērijas - atradu pēc nedēļas mikroskopisku pleķīti, caurumiņu, prece sāka pēkšņi ost pēc nedēļas vai ka tikko tikai pamanīju ārprātīgu nolietojumu, tad neielaistos vairs ar risku palikt pašam apkrāptam.


20.09.2014 13:27

nu, vel jau ir jaapskata variants, ka pati pirceja preci sanemusi tikai tagad. iznemt jau var nosutit kadu citu..

 

noskaidro iemeslus kads ir patiesas merkis shadai prasibai un tad izlem..


20.09.2014 13:33

Tieshi shaadu iemeslu deelj neko nekad nesuutu, ja grib preci, lai brauc tai pakalj, citaadi, ja kait kas nepafiik tad meetaa sliktas atsauksmes pa labi un pa kreisi, lieks chakars. ja ari buutu kaadai ko nosuutiijusi naudu es neatgrieztu. :)


1 - 10 no 10

Tēma slēgta