FAQ

Kā tas strādā?

Omniva

Omniva

Maksas pakalpojumi

Maksas pakalpojumi

Veikaliem

Veikaliem

Aliexpress. Lūdzu padomu. Pārdēvejs izdzēsa profilu.

Sveikas meitenes. Situācija ir šāda. Pusotru nedēļu atpakāļ ieraudzīju Aliexpress mētēli it kā dūnu, ļoti lēti! Tā kā esmu tur pirmo reizi iepriecājos ka var lēti iegadāties foršo mētēli, bet nebija laika pasūtīt to uzreiz un pēc paris dienām ieraudzīju ka links uz mētēli vairs neēksistē. Nu domāju ok - nepaveicās.

Tad pēc dāžām dienām paradījās tas pats mētēlis!, par to pašu cenu, viss apraksts un bildes ir tādās pašas, bet veikala nosaukums ir pavisam cits! Protams man galvā rādās šaubas, bet 8 eiro par mētēli, kurš pie citiem pārdevējiem maksā ap 200 eiro!! mani gan iedvēsmoja to nopirkt!

Apmaksāju janvāra sakumā ar kārti, pēc 2 dienām man rādā ka paka jau ir izsūtīta (tracking NR. to neatrod) un šodien redzu ka pārdēvejs ir pazudis ar visu veikalu! Laikam 100 % krāpšana!

Lūdzu jusu padomu meitenes, kas tagad ir jādara? Vai ir jāgaidā kādu laiku cerot ka kaut kas atnāks? Vai uzreiz rakstīt ALI administrācijai ka tā var būt krāpšana? un censties atģūt naudu atpakāļ? Starp citu bija redzāms ka dažu dienu laikā šo mētēli nopirka ap 700 cilvēku! tai skaitā arī daudzi no LV!

 

 

8 Atbildes

Man līdzīga situācija bija ar kurpēm, kuras maksāja 2,60 eiro, domāju - jānoriskē, ja nu kas! Pārdevēja profils ir izdzēsts, bet rādās, ka nauda jau it kā ir ceļā uz manu kontu. Jau apmēram 2 nedēļas pacietīgi gaidu, bet laikam jau nesagaidīšu. :(


Ja 10 dienu laikā kopš pirkšana numurs nav izsekojams ver vaļā lietu ar iemeslu "invalid tracking information" un vēl pēc nedēļas sāksies naudas atgriešana, kas ilgs vēl ~nedēļu.

Iesaku mēteļus labāk pirkt no šīs sadaļas, jo ir gan pieņemamas cenas, gan atsauksmes par kvalitāti:

http://activities.aliexpress.com/bestselling.php


Man ir bijis 2x tā, ka pati to nepiefiksēju, bet aliexpress paši atsūta e-pastu, ka krāpnieks un atgriež naudu. 


> Inky - izdevīgi - ieskaties! :)

Ja 10 dienu laikā kopš pirkšana numurs nav izsekojams ver vaļā lietu ar iemeslu "invalid tracking information" un vēl pēc nedēļas sāksies naudas atgriešana, kas ilgs vēl ~nedēļu.

Iesaku mēteļus labāk pirkt no šīs sadaļas, jo ir gan pieņemamas cenas, gan atsauksmes par kvalitāti:

http://activities.aliexpress.com/bestselling.php

Paldies! Vai tas ir jādara tur, kur Open Dispute? Un vai ir jāaprakstā visu situāciju sīkumos? Vai tikai vajag uzrakstīt ka ir nepareizs track. numurs?

Un vēl ir jautājums.. tur, kur viņi rāda linkus uz China post Air Mail Website kur jāievada numuru... un Destination post website... man šīs otrais links atvēras pilnīgi tukš! - vai tur nav jābaidās ka ar tukšo linku kaut kas ir ienācis datorā? un kaut kāda info noplūde būs??

 

 


> Inky - izdevīgi - ieskaties! :)

Ja 10 dienu laikā kopš pirkšana numurs nav izsekojams ver vaļā lietu ar iemeslu "invalid tracking information" un vēl pēc nedēļas sāksies naudas atgriešana, kas ilgs vēl ~nedēļu.

Iesaku mēteļus labāk pirkt no šīs sadaļas, jo ir gan pieņemamas cenas, gan atsauksmes par kvalitāti:

http://activities.aliexpress.com/bestselling.php

Paldies! Vai tas ir jādara tur, kur Open Dispute? Un vai ir jāaprakstā visu situāciju sīkumos? Vai tikai vajag uzrakstīt ka ir nepareizs track. numurs?

Un vēl ir jautājums.. tur, kur viņi rāda linkus uz China post Air Mail Website kur jāievada numuru... un Destination post website... man šīs otrais links atvēras pilnīgi tukš! - vai tur nav jābaidās ka ar tukšo linku kaut kas ir ienācis datorā? un kaut kāda info noplūde būs??

 

 


> Inky - izdevīgi - ieskaties! :)

Ja 10 dienu laikā kopš pirkšana numurs nav izsekojams ver vaļā lietu ar iemeslu "invalid tracking information" un vēl pēc nedēļas sāksies naudas atgriešana, kas ilgs vēl ~nedēļu.

Iesaku mēteļus labāk pirkt no šīs sadaļas, jo ir gan pieņemamas cenas, gan atsauksmes par kvalitāti:

http://activities.aliexpress.com/bestselling.php

Paldies! Vai tas ir jādara tur, kur Open Dispute? Un vai ir jāaprakstā visu situāciju sīkumos? Vai tikai vajag uzrakstīt ka ir nepareizs track. numurs?

Un vēl ir jautājums.. tur, kur viņi rāda linkus uz China post Air Mail Website kur jāievada numuru... un Destination post website... man šīs otrais links atvēras pilnīgi tukš! - vai tur nav jābaidās ka ar tukšo linku kaut kas ir ienācis datorā? un kaut kāda info noplūde būs??

 

 


> Saule

> Inky - izdevīgi - ieskaties! :)

Ja 10 dienu laikā kopš pirkšana numurs nav izsekojams ver vaļā lietu ar iemeslu "invalid tracking information" un vēl pēc nedēļas sāksies naudas atgriešana, kas ilgs vēl ~nedēļu.

Iesaku mēteļus labāk pirkt no šīs sadaļas, jo ir gan pieņemamas cenas, gan atsauksmes par kvalitāti:

http://activities.aliexpress.com/bestselling.php

Paldies! Vai tas ir jādara tur, kur Open Dispute? Un vai ir jāaprakstā visu situāciju sīkumos? Vai tikai vajag uzrakstīt ka ir nepareizs track. numurs?

Un vēl ir jautājums.. tur, kur viņi rāda linkus uz China post Air Mail Website kur jāievada numuru... un Destination post website... man šīs otrais links atvēras pilnīgi tukš! - vai tur nav jābaidās ka ar tukšo linku kaut kas ir ienācis datorā? un kaut kāda info noplūde būs??

 

 

Jā, Open dispute, vienkārši, ka nav iespējams izsekot. Nē, nav.

Man vislabāk paciņas patīk izsekot te: http://www.17track.net


Ok. Paldies Inky!

1 - 8 no 8