FAQ

Kā tas strādā?

Omniva

Omniva

Maksas pakalpojumi

Maksas pakalpojumi

Veikaliem

Veikaliem

Ziemas tauku uzkrājumi :)

Labrīt,meitenes.
Sākšu ar to,ka ZINU,ka viss atrodams internetā,BET vēlos dzirdēt tieši Jūsu ieteikumus,pieredzi šajā jautājumā.
Tātad,kā atbrīvojaties no ziemā uzkrātajiem tauciņiem(protams,kurai tas ir aktuāli)?
Sporta zāle atkrīt,jo tam galīgi nav laika :(
Tātad-kādi vingrojumi mājas apstākļos?Uzturs?no kā jaatsakās?

No sporta inventāra man majās ir 2gab.divkilogramīgās hanteles un hula hoop 1kg smags masāžas riņķis.
Problēmu zona,kas šoziem "uzaugusi"-vēders,sāni,augšstilbi un mazie peļu vēderiņi uz rokām :(
esmu par pusotru izmēru lielāka palikusi...
16.maijā jābrauc uz grandiozu pasākumu un gribu līdz tam laikam atgūt savu S izmēru.
Jau iepriekš paldies :)

57 Atbildes


Labots 14.01.2015 14:14

Varbūt šī nepārāk drastiskā diēta var palīdzēt, turklāt kā Tu saki, Tu ēd maz, tik tas ka visādus s****.

Tātad no rīta biezpiena paciņa ar 2 karotēm krējuma, pusdienās omlete (ar svaigiem vai ieceptiem dārzeņiem) viņa liek cukini, papriku, bet vakariņās gaļiņu kādu grib un kādā veidā sirds kāro pagatavot ar atkal salātiem pēc paša izvēles. Sāli un piparus drīkst, bet ar mēru. Drīkst tasi kafijas ar cukuru 1x un, ja šausmīgi gribas saldu tad glāzi kolas zero. Secību drīkst mainīt, bet protams, neēst 3 h pirms miega. Ideāli ap 6 vakarā.

Viņa šo diētu ieguva pie dietaloga. Jo tas secināja, ka milti, makaroni, rīsi un kartupeļi viņai ļooti iet labumā. Divu nedēļu laikā viņa nometa apm. 7 kg no 70. Sportot nedrīkst. (protams, māsa, nevis tāds punkts diētā:D)

Man pēdējā laikā iemīļoti un super garšo salāti no baby spinātiem, redīsiem, grauzdētām sezam sēklām un nedaudz sezam eļļas piles klāt. Un pēc izvēles laima sula, sāls. 


,apskatīju-labs stimuls : https://www.youtube.com/watch?v=p7XOh4CDTx8


> Liene

> mazais

> Inky - izdevīgi - ieskaties! :)

> Liene

> Inky - izdevīgi - ieskaties! :)

Sporta zālei laika nav, bet vai Tev ir laiks 10-25min vai super, ja stundu pasportot mājās pie datora ekrāna? :)

Ja ir, uzmēklē Youtubē Shaun T work out - tiešām efektīvi arī īsos laika posmos ;)

vēl atradu šo,liekas arī taa neko: https://www.youtube.com/watch?v=-wZKFaKh4Og

Man dejot un sportot nepatīk ;D
Tam Shaun T no malas arī likās, kas nu tur, viegli utt, bet beigās paliku uz mutes.. :D
Varbūt iesildīties vajadzēja, bet es tam vispār negribēju vairāk kā 10min kopā ar saslēgšanu atvēlēt.. :D

Shaun T vingrinajumi ir efektivi.. un vina programma ir gan iesildisanaas gan atsildisanas..viss ieklauts.. 

vinam tagad ir T25 vingrojumu programma..tas nozime 25 minutes ik dienu..7diena briva(ja sak ar pirmdienu).. 

nesaprotu,kaa var neatrast 25 minutes diena lai izkustetos.. laiku ko pasedet pie interneta seit rakstot komentarus gan var atrast :D

Man ir dazkart lidz pat 12 stundu darba diena un 2 berni un dazadi majasdarbi..bet 25 min diena atvelu Shaun T  T 25 treninjam.. nav viegls.. bet sajutas pectam fantastiskas..kartigs energijas avots..

Vot es tagad provēšu,ceru,ka aizies,jo it kaa tizla neesmu Smejošs

 

tas T25 arī youtubeee? :)

Labots: šodien, 14:11

nezinu vai youtube var visas dalas atrast(ir alfa beta dala un katru dienu citi vingrojumi,tip nav garlaicigi katru dienu viens un tas pats) un galvenais ka visam muskulu grupam)! es laadeju no piratesbuy..bet tagad to adresi vairs nevaru atrast.. man visas mapes un video ir datora..bet parsutisanai droska par lielu un veselu muzibu sutisies..ja nu vienig uz nakti varu sutit kad neviens pie kompja nav.. ja nevari ar youtubi atrast visu tad atsuti meilinu un uz nakti nosutisu..varesi jau rit sakt :D


bet jau savlaicigi bridinu..tas ka tas ir tikai 25 minutes diena nozime to..ka taas ir loti intensivas  25 minutes(itipasi iesacejiem,kas ar sportu uz jus)..tikai pec pirmajam dienam nekada zina nevajag padoties..

bet pirms uzsak kkosadu noteikti vajadzetu konsulteties ar arstu..parbaudit visparejo veselibas stavokli, vai nevajag kadu "maigaku" trninju..

un efekts lai butu tads,kaa bildes var atrast-irjadzer daudz skidruma un daudzmaz veseligi un sabalanseti jasak est.. 

 


Kā jau teicu sākat kustēties.Pati pateicāt sēdoš darbs.Un sievietes kuras dzemdē.Ņemat ratus un staigājat riņķiem apkārt,pāatrāakaa soli.Nekā sēdēt 4 sienās.Pirms lūgt pēc padoma,sākat darīt kautvai kautko.Ja liels gabals jāaiet no pieturam uz mājām.es pieminēju var pajiet vismaz dažas ieturas ātrā soli.Es no darba gāju ar kājām 1 h ātrā solī katru dienu.Kamēr būs 101 attaisnojumi,jūs neko nedarīsiet...Un ēšana,tā nav problēma.No kūciņām jāatsakāas arīi navbet ļoti reti.Labāk kādu musli batoniņu apēst.vispār iesaku no baltmaizes atteikties...


iesaku atrast domu biedru, ar kuru kopā ieturēt it kā veselīgu diētu( pati esmu parbaudījusi). 3 nedēļas - 10-13 kg, plus smadzenes sapratušas ,kas un cik vajadzīgs. Pēc tam  galvenais aptuveni turpināt ēst līdzīgi, gan var citu, bet tos daudzumus ievērot, un atrast lietas,kas sagādā prieku , lai aizstātu ēšanas prieku...ja ir kaadi kreņķi, depsesija utt., tad tas protams atkal var visu atgriest atpakaļ, jo vieglakais ,ko parasti dara -iepriecina sevi ar paartiku, ja taa nav tad viss ok.

Ja ir veel ,kaads kas tur līdzi, tad kopā ir vieglaak , jo ir abpusēji , par ko priecāties ceļā uz rezultaatu. Vienam ir grūtaak, bet ari var,- tam vajag mazliet vairaak pašiedvesmas :)...bet var!:)

Fiziskais ir ok, bet to parasti pievieno,jau tad , kad ir redzams rezultaats, kad pašam gribas iet, skriet, kustēties utt., jo galvenais ir tas cik mēs apēdam:)

 

 


iesaku atrast domu biedru, ar kuru kopā ieturēt it kā veselīgu diētu( pati esmu parbaudījusi). 3 nedēļas - 10-13 kg, plus smadzenes sapratušas ,kas un cik vajadzīgs. Pēc tam  galvenais aptuveni turpināt ēst līdzīgi, gan var citu, bet tos daudzumus ievērot, un atrast lietas,kas sagādā prieku , lai aizstātu ēšanas prieku...ja ir kaadi kreņķi, depsesija utt., tad tas protams atkal var visu atgriest atpakaļ, jo vieglakais ,ko parasti dara -iepriecina sevi ar paartiku, ja taa nav tad viss ok.

Ja ir veel ,kaads kas tur līdzi, tad kopā ir vieglaak , jo ir abpusēji , par ko priecāties ceļā uz rezultaatu. Vienam ir grūtaak, bet ari var,- tam vajag mazliet vairaak pašiedvesmas :)...bet var!:)

Fiziskais ir ok, bet to parasti pievieno,jau tad , kad ir redzams rezultaats, kad pašam gribas iet, skriet, kustēties utt., jo galvenais ir tas cik mēs apēdam:)

 

 


iesaku atrast domu biedru, ar kuru kopā ieturēt it kā veselīgu diētu( pati esmu parbaudījusi). 3 nedēļas - 10-13 kg, plus smadzenes sapratušas ,kas un cik vajadzīgs. Pēc tam  galvenais aptuveni turpināt ēst līdzīgi, gan var citu, bet tos daudzumus ievērot, un atrast lietas,kas sagādā prieku , lai aizstātu ēšanas prieku...ja ir kaadi kreņķi, depsesija utt., tad tas protams atkal var visu atgriest atpakaļ, jo vieglakais ,ko parasti dara -iepriecina sevi ar paartiku, ja taa nav tad viss ok.

Ja ir veel ,kaads kas tur līdzi, tad kopā ir vieglaak , jo ir abpusēji , par ko priecāties ceļā uz rezultaatu. Vienam ir grūtaak, bet ari var,- tam vajag mazliet vairaak pašiedvesmas :)...bet var!:)

Fiziskais ir ok, bet to parasti pievieno,jau tad , kad ir redzams rezultaats, kad pašam gribas iet, skriet, kustēties utt., jo galvenais ir tas cik mēs apēdam:)

 

 


> fon Raabe

iesaku atrast domu biedru, ar kuru kopā ieturēt it kā veselīgu diētu( pati esmu parbaudījusi). 3 nedēļas - 10-13 kg, plus smadzenes sapratušas ,kas un cik vajadzīgs. Pēc tam  galvenais aptuveni turpināt ēst līdzīgi, gan var citu, bet tos daudzumus ievērot, un atrast lietas,kas sagādā prieku , lai aizstātu ēšanas prieku...ja ir kaadi kreņķi, depsesija utt., tad tas protams atkal var visu atgriest atpakaļ, jo vieglakais ,ko parasti dara -iepriecina sevi ar paartiku, ja taa nav tad viss ok.

Ja ir veel ,kaads kas tur līdzi, tad kopā ir vieglaak , jo ir abpusēji , par ko priecāties ceļā uz rezultaatu. Vienam ir grūtaak, bet ari var,- tam vajag mazliet vairaak pašiedvesmas :)...bet var!:)

Fiziskais ir ok, bet to parasti pievieno,jau tad , kad ir redzams rezultaats, kad pašam gribas iet, skriet, kustēties utt., jo galvenais ir tas cik mēs apēdam:)

 

 vai var palūgt smalkāk par šo veselīgo dietu, ko esat izmēģinājusi arī pati? paldies

 

41 - 50 no 57