FAQ

Kā tas strādā?

Omniva

Omniva

Maksas pakalpojumi

Maksas pakalpojumi

Veikaliem

Veikaliem

Atkal tema par atsauksmem!

Sveikas!

Mans secinajusms Ja tu kadam ieliec negativu atsauksmi, sanem tadu pašu preti!

Aplukojot lietotaju profilus, palasot atsauksmes ieveroju šadu lietu! Meitenes noperk, sanem nekvalitativu preci, protams noverte ar negativu atsauksmi un sanem preti ari negativu atsauksmi! Bet Ja Pircejs godigi samaksa un prece tiesam  nekvalitativa, tad kapec pircejs ari javerte negativi?!

daudzas meitenes nemaz nepieraksta, kad prece drankiga stavokli, bet ka tik atrak pardot un miers un pec tam vel pataisa pircejas par nekaunigam melem!!

Tad sanak, ja negribI sliktu atsauksmi sev neliec ari otram neatkarigi, kad sadarbiba tiešam bija slikti vertejama! :(((

 

Bet protams ir visadi gadijumi! Un ir ari pirceji, kam neapmierina pat Jauna prece un atradis pie ka piekasities!

 


14.09.2013 11:03

Labots 14.09.2013 11:05

Piemēram, es to tā neatstātu, ja man pretī pierakstītu sliktu vērtējumu, ja viņš būtu pierakstīts nepamatoti, vai dusmu iespaidā, jo ir tāda lieta kā vēstuļu un īsziņu sarakste, kuru var pēc tam nopublicēt. Un lūgt lai portāls izdzēš negatīvo vērtējumu, ja tas ir nepamatots.

Es negribētu, lai meitenes baidītos rakstīt negatīvās atsauksmes tikai tāpēc ,lai nesaņemtu viņu pretī, ir taču jāzina kuri pircēji un pārdevēji ir godprātīgi un kuri nē.


14.09.2013 11:10

Jā, es arī parasti, ja pie kāda lietotāja negatīva atsauksme, paskatos arī to, kurš šo atsauksmi ielicis :D Tad var redzēt abu pušu viedokli.

Bet, ja tā negatīvā atsauksme tāda tikai viena vai divas, tad to vēl neuztveru kā apliecinājumu, ka cilvēks negodprātīgs. Visādi pārpratumi mēdz gadīties.


14.09.2013 11:20

> zaptesburka

 

Diez vai kāda turēs negatīvu komentāru savā lapā pārpratuma dēļ.


Protams cilveki ir dazadi, vini savos sludinajumos saliek itka labas preces, bet kad atnak pa pastu tad...Es pie sludinajuma pierakstu ja ir kads defekts, varbuc cilvekiem ir izdoma in defektu parvers par efektu! :-)  Ja cilvekam ir viena slikta atsauksme, bet parejas 10 piemeram labas, tad uz to vienu nav verts skatiities.


14.09.2013 12:31

Labots 14.09.2013 12:35

ziniet, tie vērtējumi te tiek mētāi pa labi un pa kreisi. Man pašai ielika Mazaariite vai kāds nu viņai niks negatīvu vērtējumi tikai tāpēc, ka atbildēju - nē, maiņa neinteresē. Kas arī ir rakstīts manā profilā. Cilvēki nelasa, tik raksta un tad iedomājas, ka var rakstīt sliktas atsauksmes un ar to šai personai vēl nebija gana - viņai vēl viens profils vai draudzenei, bet pēc pāris minūtēm saņēmu negatīvu vērtējumu no vienas citas lietotājas, ar kuru vispār nav bijis nekāds sakars, pat ne saraksti. Bet palasot atsauksmi šīs pašas mazaariites profilā, sapratu, ka tā ir viņa pati, jo pēc rakstīšanas stila vien sapratu, ka cilvēkam tīk sevi uzslavēt un uzburt sev labu vērtējumu. Neapšaubu, ka cilvēks labs un visi darījumi ar viņu ir daudzām bijuši veiksmīgi, bet nu mest sliktu atsauksmi tikai tāpēc, ka pati tajā brīdī tā sagrib, bez pamatojuma ir bērnišķīgi un vēl sauc sevi par komunikāciju vai saskarsmes speciālisti. Toreiz uzrakstīju administrācijai un, paldies, nepamatotais vērtējums tika izņemts. Nesaprotu, kāpēc jāliek slikta atsauksme, ja cilvēks atbild kaut ko ne pa prātam. Tās atsauksmes ir domātas kā novērtējums par preci un pārdevēju kā tādu, vai ir godīgs vai mānās, nevis, ja kāds negrib mainīties, tad ir slikts un nemāk komunicēt kā nākas. Tāpēc, ja esiet apmānīta un saņēmusi sliktu preci un pārdevējam ielikusi sliktu atsauksmi, bet tas uzreiz arī attiecīgi jums, tad rakstiet administrācijai. Viņi redz visu saraksti un saprot, kas ir pamatoti un kas nav. Kā arī pirms likt sliktu atsauksmi padomājiet, vai tā ir pamatota. Pat, ja esiet ko nopirkusi sliktā kvalitātē, runājiet vispirms ar pārdevēju, nevis uzreiz komentējiet un bojājiet viņa statistiku, jo bieži vien pircējas mēs pašas nemaz nenoskaidrojam reālas lietas - vai viss ok, vai ir kādi defekti utt. Ieraugam, patīk pērkam, jo ne vienmēr ienāk prātā, ka var kāds ielikt džemperi tirgoties ar pleķiem, bet - ja neesam pašas pavaicājušas, par preces īsto stāvokli - tad nav pamata arī likt sliktu atsauksmi. Cita lieta, ja viss ir izprašņāts un pārdevējs samelo par preces reālo stāvokli, ka tik nopērk.

Lai mums visām jaukas sadarbības un mazāk bojāsim viena otrai pirkt un pārdot prieku ar savām garastāvokļa un rakstura īpatnībām!


14.09.2013 14:10

Labots 14.09.2013 18:08

man arī ir šī skumjā pieredze:( rakstīju atverskapi.lv administrācijai,bet izskatās,ka nav jēgas...jo atbildi neesmu sagaidījusi....piemēram...

 

Nevaig jau uzreiz likt negatīvu atsauksmi! Naudu man neuzskaitījāt, jo runājām ar pēcapmaksu tāpēc nav par ko sūdzēties, neesat neko zaudējusi.   

mums bija noruna ka šī meitene sūtīs ar pēcapmaksu,bet laikam tad nesaprot kas tas ir par zvēru:):) Preci neizsūtīja,bet ilgi gaidīju...un rezultātā ieliku komentāru -atbildes reakcija tāda pati -tikai drusku izpušķota( par konta datiem runa mums vispār negāja)


1 - 6 no 6