FAQ

Kā tas strādā?

Omniva

Omniva

Maksas pakalpojumi

Maksas pakalpojumi

Veikaliem

Veikaliem

bankas

Sveikas.

Vai šeit kādai ir bijis tā, ka no swedbankas nevar pārskaitīt uz citu banku naudu? Šajā gadījumā runāju par  SEB Banka AS

Jau kuro reizi mēģinu pārskaitīt pārdevējai naudu, bet nesanāk. Bet kontā no bankomāta var ielikt un izņemt naudu (tikko biju mēģināt), gan samaksāju ar karti par pasta staciju, gan arī pircēja man uzskaitīja naudu. Varbūt kāda zin kā rīkoties? Šāda situācija ir pirmo reizi dzīvē. Zvaniju uz banku, bet tur kaut kāds murgs un visu laiku saka, ka visi klientu apkalpošanas tālruņi aizņemti.


02.12.2013 18:47

varbūt kkādi dati nav pareizi? piem., nesakrīt konta nr. un konta īpašnieka vārds. tādos gadījumos parasti maksājums neizdodas. vai kāds uzraksts arī parādas, ka kļūda?


02.12.2013 18:59

Labots 02.12.2013 19:56

> Natālija

Tiklīdz kā ievada vārdu, konta numuru, tad uzreizi pieejamās summas lauks paliek pelēks un blakus parādas jautājuma zīme, ka esot jāveic starptautiskais maksājums, nevis vietējais.
Kad uzspiež starptautiskos maksājumus, tad atkal sūta uz vietējiem


02.12.2013 20:03

Swedbank gadījumā visticamāk, konta nr. ko tu raksti ir nepareizs, uzraksti šeit pirmos 8 konta simbolus - un viss būs skaidrs. Ja maksājums iet uz citu banku, tad nevar pārbaudīt vai konts pieder ierakstītajai personai.


> Girlz.lv

Nezinu, vai tas būtu korekti šeit ievietot, bet

LV39UNLA005


1 - 4 no 4