FAQ

Kā tas strādā?

Omniva

Omniva

Maksas pakalpojumi

Maksas pakalpojumi

Veikaliem

Veikaliem

Par lietotāju bloķēšanu

Sveikas. Gribēju pieredzējušo lietotāju viedokli. Stāsts tāds - vienā dāma no AS mani nobloķēja. 

Viņas skapī noskatīju vienu kleitu - patika gan krāsā, gan izmērs, gan piegriezums. Profilā dāma norādījusi, ka netiekas klātienē, tikai sūta. Preci arī atpakaļ nepieņem (vai tad kāds pieņem? :)). Tādēļ gribēju precizēt: no kāda auduma ir kleita un kā ražotājs to iesaka kopt (vienreiz iegrābos - tas, kas foto izskatījās pēc blīvas trikotāžas, izrādījās pašvaks poliesters) un vai krāsa atbilst tam, kas redzams bildē (tāds skaists Mint tonis, noteikti negribēju dabūt kādu citu zaļu toni). 

Uz manu vēstuli reakcija - klusums. Pēc laika nodomāju - vārbut palaida garām, nepamanīja vēstuli, jo redzu, ka meitenes atstāj atsauksmes, iespējams, viņa tomēr dažām atbild un aktīvi sarakstās, tirgo. Naivi uzrakstīju vēl reiz tos pašus jautājumus ar piebildi, ka jau rakstīju reiz. Protams, atbildi man neviens nav atsūtījis. 

Tāpēc jautājums - ko esmu izdarījusi nepareizi? Tas skaitās nepieklājīgi uzdot jautājumus? Jeb, ja redzu preci par draudzīgu cenu, man tā ir priecīgi jāpērk "uz aklo", jo, ja lēti, var pirkt to, kas nepatīk. Kleita, nemaldos, maksāja 10 eiro vai tml. +sūtīšana. Negribēju maksāt pat tik daudz par kleitu, kas neatbilst tam, ko vēlos. 

Priecāšos, ja paskaidrosiet, lai turpmāk es zinātu šo nerakstīto (jeb rakstīto) vietējās ētikas normu :) 


27.10.2018 00:46

Gan jau negribēja čakarēties ar atbildēšanu.

Dažādi cilvēki - dažādas pieejas. Man ir gadījies tikt nobloķētai, kad pajautāju par preces izcelsmi :D


27.10.2018 01:29

Paldies :) Šī ir, šķiet, viena no reālākām atbildēm. Tad būtu godīgi uzrakstīt profilā ne vien nemainu, netiekos, nedodu atlaides, bet arī - neatbildu uz jautājumiem par preci :)


27.10.2018 08:55

Cilvēki šeit ir ļoooti dažādi. Un jā, ir tādi, kas neuzskata par vajadzīgu atbildēt uz  papildus jautājumiem. Un pēc tam sūdzās, cik te traki esot...neviens neko nepērkot.


27.10.2018 10:20

Protams, ka ir arī tādi, kuri uzdod jautājumus par preci, bet pēc tam pazūd, neatbildot pat - Paldies, bet neder.  Cilvēki tiešām ļoti dažādi :)  


27.10.2018 11:06

Diemžēl gadās arī tādi varianti. Arī mani nobloķēja, kad pēc sūtījuma saņemšanas, devu ziņu pārdevējai, ka saņemtie apavi ir ar defektu par kuru nekas nebija minēts un otrs pāris neatbilst sludinājumā minētajam iekšpēdiņas izmēram. Nu, ko? Gan jau pārdzīvosim.


27.10.2018 15:57

Mistery, mjē, nejauki. Turklāt žēl, ka, ja nobloķē, nav iespējāms atstāt atsauksmi par lietotāju. Šādi vismaz citus varētu brīdināt par negodīgu rīcību. 


27.10.2018 16:21

Labots 27.10.2018 16:27

to KarinaR... 

Diemžēl šī bloķēšana, 99 % tiek izmantota, lai negodīgais pārdevējs/ mainītājs izvairītos no negatīvas, bet taisnīgi pelnītas sarunas un  atsauksmes... 

Tā sakot, iesmērē Fg zin ko, un nobloģē :DDD - lai visi gali " Ūdenī" ... 

Ja esi no kāda bloķēts, pirms darījuma - tad to  uzņem  ar prieku:)  !!! - jo esi izvairījies no 100%  promlēmsituācijas:) , ja bloķē pēc darījuma -... nu piedod ar vēsu prātu - lai tak krāpniekam maizītei tiek :D... Vai Tev žēl?! - jo arī Žurkām ir sava loma un jēga šajā dzīvē ;)...


1 - 7 no 7