FAQ

Kā tas strādā?

Omniva

Omniva

Maksas pakalpojumi

Maksas pakalpojumi

Veikaliem

Veikaliem

Automātiskā abonēšanas maksa

1. Abonementu I vai Abonementu II lietotājs var iegādāties, izmantojot norēķinu karti. Automātiska mēneša maksa ir ikmēneša maksājums, kas tiks noņemts no lietotāja bankas kartes katru mēnesi pēc termiņa beigām. (Delfi +SpotifyNetflix u. tml. darbības princips).

   1.1. Abonēšanas maksa tiek iekasēta automātiski pēc katra perioda līdz brīdim, kad lietotājs pārtrauc Abonementu.

   1.2. Visiem lietotājiem ar statusu „Pārdevējs” ir nepieciešams iegādāties Abonementu. Lietotāja profilā tiek izveidots “Mans maciņš” princips, kurā esošos līdzekļus nevar izmantot Abonementa apmaksai.

   1.3. Ja abonēšanas termiņa beigās lietotāja bankas kartē nebūs naudas līdzekļu, sistēma viņam automātiski nosūtīs paziņojumu.

   1.4. Lietotājs automātisko abonenta maksu var atcelt profila iestatījumos.

   1.5. Parakstoties uz automātisko abonēšanas maksu, lietotājs piekrīt un sniedz savus bankas un identifikācijas datus trešajai personai Paysera (uzņēmumam, kas sniedz elektronisko norēķinu pakalpojumus).

   1.6. Profilam varēs piesaistīt tikai VIENU kredītiestādes karti.

   1.7. Tiklīdz karte būs piesaistīta personas profilam, to varēs izmantot atkārtoti, tikai reģistrējoties ar pretējo abonēšanas veidu.

   1.8. Atverskapi.lv neatlīdzina zaudējumus, kas radušies, ja lietotājs ir mēģinājis izveidot vēl vienu profilu ar jau izmantotu kartiņu.

2. Ja lietotājs vietni izmanto kā pircējs:

   2.1. lietotājs, kurš reģistrēts vietnē kā pircējs, izmanto to bez maksas;

   2.2. Ja lietotājs vēlās parādīt citiem lietotājiem, ka ir godīgs pircējs, viņš varat verificēt savu profilu par 0,01 EUR. Profila verificēšana ir pieejama sadaļā „Profila iestatījumi”.

7 Atbildes


Labots 22.11.2020 14:58

Labdien. Gribu atcelt automātisko abonenta maksu, bet nevaru to izdarit profola iestatījumos, manā profilā nav tadas iespējas. Ko man darīt?

Kris5tina777


Labots 22.11.2020 14:58

Sveika! Vajadzētu būt, atveriet "profils", nedaudz zemāk ir "iestatījumi", "lietotāja konts", tur vajadzētu būt automātiskā abonēšanas maksa, kuru var atcelt.


Labots 22.11.2020 14:58

Šorīt veicu abonēšanas maksu, pēc tam gribēju atcelt automātisko abonēšanas maksu, bet nevarēju to izdarīt. Nedaru to pirmo reizi, tāpēc interesē, vai vēl kādai tā ir bijis?


Labots 22.11.2020 14:58

Man strādā. Kas tieši nedarbojas- poga nav aktīva vai kas?


Labots 22.11.2020 14:58

Paldies, būs kārtībā!


Labots 22.11.2020 14:58

Sveiki, arī es vēlos atcelt automātisko abonēšanas maksu. Diemžēl , poga nav aktīva:( 

Papildināts 2020-08-25 07:08:58:

Viss kārtībā , izdevās atcelt. 


Labots 22.11.2020 14:58

Man karte vairs nav aktīva, kā varu nomainīt uz citu???

1 - 7 no 7