Sakarā ar to, ka lietotājiem Paysera tehnisko iemeslu dēļ var rasties problēmas ar automātisku abonēšanas atjaunošanu (visbiežāk problēma ir Swedbank klientiem), AtverSkapi komanda ir izstrādājusi risinājumu, kas šo problēmu novērsīs.
Kā tas darbosies?
1. Lietotājam nostrādā automātiskā maksājuma mēģinājums. (1 mēģinājums ir plkst. 9:00. Ja mēģinājums ir neveiksmīgs, tad plkst. 21:00 ir otrais mēģinājums)
Ja maksājuma mēģinājums ar bankas karti ir neveiksmīgs, sistēma automātiski mēģinās noskaitīt 100 SN (1 EUR) no lietotāja “Mans Maciņš”
SVARĪGI
Sistēma automātiski mēģinās noskaitīt 100 SN (1 EUR) tikai tad, ja lietotājs profila iestatījumos atzīmēja, ka vēlas izmantot Mans maciņš līdzekļus abonēšanas atjaunošanai neveiksmīga bankas kartes maksājuma gadījumā.
2. Ja “Mans maciņš” ir līdzekļi, tad sistēma pagarina abonentu uz 1 mēn & nosūta paziņojumu, kur tiek paskaidrots, ka abonents ar bankas karti neizdevās, bet abonēšana tika pagarināta ar SN (Skapja Nauda) līdzekļiem.
Nākamā mēneša automātiskajā maksājuma mēģinājumā, prioritāte atkal tiek dota bankas kartes mēģinājumam. Ja Paysera tehniskā problēma joprojām pastāv, tad abonēšanas atjaunošanas process, tiek atkārtots izmantojot “Mans maciņš” līdzekļus.
3. Ja lietotājam nav līdzekļu “Mans maciņš”, sistēma nosūta paziņojumu ar tekstu, ka abonēšana nav pagarināta UN tiek piedāvāts alternatīvs veids to pagarināt, izmantojot līdzekļus no “Mans maciņš”.
SVARĪGI
Mans maciņš līdzekļus, kā apmaksas veidu abonenta iegādei var veikt TIKAI tie lietotāji, kuriem ir ieslēgta automātiskā abonēšanas maksas atjaunošana.
27.01.2021 11:31
Labots 13.04.2021 11:36