Cien. admin., jau atkal ir izdzēstas atsauksmes pārdevējām, no kurām viena neatbil uz vēstulēm, otra - neierodas uz tikšanos. Vai tad vērtējums netika ieviests tieši tādēļ, lai brīdinātu citas pircējas???

Cien. admin., jau atkal ir izdzēstas atsauksmes pārdevējām, no kurām viena neatbil uz vēstulēm, otra - neierodas uz tikšanos. Vai tad vērtējums netika ieviests tieši tādēļ, lai brīdinātu citas pircējas???
Neieradās uz tikšanos, ieliku vērtējumu - izdzēsts
http://www.atverskapi.lv/lv/lietotajs.html?id=17328
Jā, negatīvās atsauksmes tiek regulāri pārbaudītas, jo ir bijuši gadījumi, kad tās tiek ievietotas bez pamata. Tāpēc sakarā ar atsauksmju dzēšanu, pieturamies pie principa:
- negatīvai atsauksmei obligāti jābūt ar paskaidrojumu par konkrēto situāciju;
- pēc būtības atsauksmei jābūt rakstītai pēc notikuša darījuma;
- tiek dzēsts, ja negatīvā atsauksmē ir ierakstīta atbilde, ko var uzrakstīt privātā vēstulē;
- tiek dzēstas atsauksmes, kas pārmet, ka neatbild uz vēstulēm vai kā citādi neattiecas uz darījumu starp lietotājiem. Lietotājiem nav pienākums atbildēt uz visām vēstulēm, kā arī nav pienākums obligāti preci pārdot jebkuram pircējam.
Ja neierodas uz tikšanos, vērtējiet neitrāli un ierakstiet to tekstā.
Paldies par skaidrojumu. Man tiko negatīvu atsauksmi ielika meitene, kura rezervēja preci uz 10 dienām, un protams beidzamajā brīdī pārdomāja.
http://www.atverskapi.lv/lv/lietotajs.html?id=24498
12.03.2014 10:36