FAQ

Kā tas strādā?

Omniva

Omniva

Maksas pakalpojumi

Maksas pakalpojumi

Veikaliem

Veikaliem

Droši pirkumi

Droši pirkumi

Jauns pakalpojums "Drošais pirkums"

Ar prieku gribam paziņot, ka portālā AtverSkapi.lv ir pievienots jauns pakalpojums “Drošais pirkums”. 

“Drošais pirkums” ir maksas pakalpojums, ar kura starpniecību pircēja samaksāto naudas summu par preci apdrošina portāls “AtverSkapi.lv”, un to iespējams saņemt atpakaļ, ja darījums starp pircēju un tirgotāju izrādījies neveiksmīgs. Darījums notiek bez saziņas starp pusēm, gandrīz kā interneta veikalā.

“Drošais pirkums” pakalpojumu izmantošanas priekšrocības:

1. Laika ietaupīšana. ​​Veicot drošus pirkumus, izpaliek gara sarakste ar tirgotāju/pircēju. Viens klikšķis un prece ir nopirkta.

2. Pārliecība. Pārdevējs var būt drošs, ka saņems naudu pēc veiksmīga darījuma un preci pēc neveiksmīga.

3. Atgriešanas garantīja. Prece netika izsūtīta vai neatbilst aprakstam? AtverSkapi.lv sargās pircēja tiesības un atgriezīs naudu! 

4. Droša apmaksa. Pateicoties mūsu partneriem MakeCommerce, tava privātā informācija ir aizsargāta un netiks nodota tirgotājam.

5. Pirkums izsekošana.“Drošais pirkums” ietver “Omnivas” pakalpojumu, kas atvieglo darījumu veikšanu gan pircējam, gan pārdevējam. Kad pārdevējs būs apstiprinājis darījumu, viņš savā tālrunī saņems SMS ar kodu, kas jāievada pakomāta logā, lai nosūtītu preci. Savukārt pircējs savā profilā redzēs sūtījuma statusu.

Pakalpojums pārdevējam ir bez maksas. 

Pircējam “Drošais pirkums ir maksas pakalpojums jo viņš maksā par apdrošināšanu. 

Drošais pirkums nav obligāts pakalpojums un var tikt izmantots pēc pircēja un pārdevēja vēlēšanās. Pircēji joprojām varēs iegādāties preces ar veco veidu. Pie sludinājuma vienkārši būs pievienota jaunā poga "Pirkt". Poga "Pajautāt" paliks kā iepriekš.

Pakalpojums pašlaik ir pieejams tikai noteiktiem pārdevējiem, bet drīz būs atvērts visiem pārdevējiem. 

Visa informācija par pakalpojumu atrodama šeit : https://ej.uz/parpakalpojumu 

Mūsu pirmie pārdevēji : https://ej.uz/pardeveji 

Mūsu kolekcija ar pakalpojumu "Drošais pirkums" : https://atverskapi.delfi.lv/lv/kolekcija/208-drosais-pirkums 

Preču sortimentu ar pakalpojumu var atrast meklētājā izmantojot jaunu filtru “Drošais pirkums” : https://ej.uz/drosaispirkumspreces 

Pirms šī pakalpojuma lietošanas, lūdzu, rūpīgi izlasiet noteikumus : https://ej.uz/noteikumiparpakalpojumu

Drīz mēs pievienosim forumā sadaļas par pakalpojumu “Drošais pirkums”, lai jums būtu vieglāk sekot informācijai.

Ja jums ir kādi papildu jautājumi vai grūtības, uzrakstiet mūsu administrācijai uz pasts@atverskapi.lv, vai rakstiet jautājumu šeit :) 


17 Atbildes


Negaidīti kļūvu par pirmo pārdevēju, kas piedalījās pakalpojumā "Drošais pirkums" :)

Pēc savas pieredzes varu teikt, ka viss te ir ērts un saprotams. Sadaļā "Drošais pirkums" var redzēt gan pieprasīto preci, gan sūtījuma statusu. Ja tomēr rodas kādi jautājumi,  administrācija reaģē ātri un pozitīvi.

Patīka, ka nevajadzēja noformēt Omnivu internetā un izdrukāt pavadzīmi, kā es to darīju iepriekš. Nodalījuma izmēru var izvēlēties uz vietas, pie pakomāta. 

Ceru, ka pircēja arī ir apmierināta :) 



Labots 19.08.2021 18:31

Liels paldies par jūsu atsauksmi un apsveicam ar pirmo pirkumu. Mēs esam ļoti priecīgi, ka esat apmierināti ar jaunu pakalpojumu :) 


Varētu precizēt "2. Pārliecība. Pārdevējs var būt drošs, ka saņems naudu pēc veiksmīga darījuma un preci pēc neveiksmīga."?

Ja prece pircēju neapmierina, nauda tiek saņemta atpakaļ uzreiz, kad izsūta preci atpakaļ vai kad pārdevējs apstiprinājis, ka prece saņemta atpakaļ?



Sniegšu detalizētu atbildi.

1. Pircējs ir tiesīgs pieteikt preces un preces cenas atgriešanu 48 stundu laikā pēc pakomāta atvēršanas un preces saņemšanas. Pēc norādītā termiņa (48 stundas) beigām darījums tiek uzskatīts par veiksmīgi pabeigtu, līdzekļi pārskaitīti pārdevējam.

2. Pēc preces atgriešanas noformēšanas pircējs saņem Omniva ģenerētu sūtījuma numuru (SMS), kuru nepieciešams ievadīt pakomātā preces nosūtīšanai. Pircējam ir tiesības ievietot preci pakomātā ne vēlāk kā 48 stundu laikā no preces atgriešanas pieteikšanas  AtverSkapi.lv sadaļā “Drošais pirkums

3. Ja pārdevējs, saņemot atpakaļ preci, 48 stundu laikā no preces saņemšanas pakomātā nepaziņo administrācijai par preces defektiem un /vai bojājumiem, pircējam tiek atgriezta preces cena.


1) Tad jau ar šo pakalpojumu varēs visas balles kleitas sutīt atpakaļ pēc balles, pasakot, ka neapmierina, neder, neatbilst aprakstam, tonis pa 100% neatbilst attēlā redzamajam utt?

2) Cik ilgā laikā no sūtījuma izņemšanas japaziņo, ka prece nepatīk?

3) Ka notiek omnivas apmaksa- tiek pieskaitīta pirkuma maksai?



Labots 20.08.2021 12:12

1. Lai atgrieztu preci un saņemtu preces cenu atpakaļ, pircējam profila iestatījumos jāatver sadaļa “Drošais pirkums”, jāizvēlas “Atgriezt preci” un jānorāda kāds no norādītajiem atgriešanas iemesliem:

- Prece neatbilst fotoattēlam;

- Prece neatbilst norādītajam izmēram;

- Prece neatbilst sludinājumā norādītajai kvalitātei / stāvoklim;

- Prece neatbilst norādītajai krāsai;

- Prece neatbilst norādītajam zīmolam;

- Prece ar defektiem.

AtverSkapi.lv apdrošināšanas gadījums neiestājas, ja pircēja iegādātā prece viņam nepatīk, neatbilst viņa gaumei vai pastāv cits iemesls, kas nav norādīts AtverSkapi.lv atgriešanas iemeslu sarakstā. Šajā gadījumā pircējs ir tiesīgs personīgi sazināties ar pārdevēju un vienoties par preces atgriešanu. Pārdevējam ir tiesības lemt par preces atgriešanu un AtverSkapi.lv neietekmē šī lēmuma pieņemšanu.

2. Pircējs ir tiesīgs pieteikt preces un preces cenas atgriešanu 48 stundu laikā pēc pakomāta atvēršanas un preces saņemšanas. Pēc norādītā termiņa (48 stundas) beigām darījums tiek uzskatīts par veiksmīgi pabeigtu, līdzekļi pārskaitīti pārdevējam. 

3. Veicot pirkumu, pircējs maksā par Omniva pakalpojumu


Ā, un pats galvenais-  vai es kā pārdevējs varu izvēlēties nepiedalīties šajā "Drošajā pirkumā"? T.i, ar mani saziņa tikai kā līdz šim?



Viss ir uzrakstīts par šo, tiešām grūti izlasīt?



Labots 20.08.2021 11:09

Kā jau ir rakstīts :

Drošais pirkums nav obligāts pakalpojums un var tikt izmantots pēc pircēja un pārdevēja vēlēšanās. Pircēji joprojām varēs iegādāties preces ar veco veidu. Pie sludinājuma vienkārši būs pievienota jaunā poga "Pirkt". Poga "Pajautāt" paliks kā iepriekš.

Vai šim procesam ir arī pārdevēja aizsardzība? Piemēram - klients nopērk jaku, nejauši uzrauj 48h laikā un grib to atgriezt jo ir defekts? Vai norauj birku un tomēr pārdomā 48h laikā...

Vai tiek atvērts case kā paypal/ebay? 

Un ja pircējs nezināmu iemeslu dēļ izvēlas sūtīt paku atpakaļ,kurš apaksa šo sūtīšanu? 



Labots 25.08.2021 10:55

Ja atgriešanas rezultātā pārdevējs saņēmis preci ar pircēja radītiem defektiem, AtverSkapi.lv izmeklē konkrēto darījumu un pieņem lēmumu par strīda noregulēšanu. Strīda risināšanas laikā naudas līdzekļi atrodas MakeCommerce pārziņā (Igaunijas maksājumu sniegšanas pakalpojumu uzņēmums), un tiek atgriezti vienai vai otrai strīda pusei pēc AtverSkapi.lv gala lēmuma pieņemšanas. Strīda risināšanas ietvaros AtverSkapi.lv var pieprasīt no pircēja un/vai pārdevēja pierādījumus fotogrāfijas formātā (PIRMS un PĒC tās saņemšanas), kurās redzami defekti. Gadījumos, kad informācija tiek slēpta vai viltota, vai rodas pamatotas aizdomas par pārdevēja vai pircēja krāpšanu vai tās mēģinājumu, AtverSkapi.lv administrācija var ierobežot gan pircēja, gan pārdevēja piekļuvi pakalpojumam Drošais pirkums, kā arī portāla AtverSkapi.lv lietošanai.

AtverSkapi.lv apdrošināšanas gadījums neiestājas, ja pircēja iegādātā prece viņam nepatīk, neatbilst viņa gaumei vai pastāv cits iemesls, kas nav norādīts AtverSkapi.lv atgriešanas iemeslu sarakstā.  Tāpēc iemesls vienmēr būs zināms. AtverSkapi apmaksa sūtīšanu. 


Esmu viena no pārdevējām, kura piedalās pakalpojuma "drošais pirkums" testēšanā. 

Ir bijis pirmais darījums, par kuru man ir vislabākās atsauksmes. Viss ērti, ātri un vienkārši. Arī omniva pašam nav jānoformē. It kā sīkums un daudz laika neprasa, bet patīkami.



Liels paldies par jūsu atsauksmi.  Esam priecīgi, ka pirmais pirkums bija veiksmīgs :) 


Labots 25.08.2021 14:50

Pievienošos, pozitīvajām atsauksmēm, jo AS portāls, ar šāda pirkuma iespēju, šobrīd ir soli priekšā citiem portāliem, kas nav i- veikali! Tas pircējam rada drošības sajūtu, ka neiegādāsies sliktu preci par lielu naudu! Es ļoti atbalstu, jo vienmēr esmu slikti skatījusies un tām pārdevējām, kas savu preci neņem atpakaļ ( un kā "benifitu"  ieraksta šādu info savā profila vēstījumā), jo tas jau uzreiz liek domāt, ka atsūtīs sazin  ko, un ka nevar ticēt, tam ko raksta :). 

Paldies AS administrācijai, par šo opciju - drošs pirkums! Paldies, arī ,ka izvērtē pārdevējus, šāda pakalpojuma piešķiršanai ;)! 

Šis pakalpojums, mainīs AS šībrīža iespaida seju, ka te tiek tirgotas tikai preces sliktā stāvoklī par kautkādām cenām, kas nav pat tās cenas vērtas...tā sakot, latiņa tiks pacelta augtsākā līmenī ;), jo tiešām te ir pārdevēji, kas tirgo labas, jaunas un tiešām mazlietotas lietas, par ļoti labām cenām! :) 



Liels paldies par atbalstu. Mūsu komandai ir svarīgs lietotāju viedoklis, ka arī ir svarīgi zināt, ka mēs virzāmies pareizajā virzienā.

Mūsu mērķis ir padarīt AtverSkapi.lv par drošāko sludinājumu portālu. Mēs ceram, ka mūsu pārdevēji un pircēji mums ar to palīdzēs. 

Kā arī ceram, ka nakotnē visi pārdevēji pievienosies šim pakalpojumam :) 


Jautājums, ja pircējs vēlas atgriezt preci, kurš maksā par omnivu? 



AtverSkapi.lv

1 - 8 no 8