Vēlējos atstāt komentāru sakarā par to, kā izvērtās mana personīgā PAMATĪGI NEGATĪVĀ sadarbība ar personu, kuras niks ir Haily. Pircēja pieteicās uz vairākām drēbēm, tā kā kopējā summa nebija maza, sarunājām, ka noteikti tiks piešķirta atlaide un tā. Tikšanos norunājām vakarpusē, tāpēc dienas pirmajā pusē vēl pārjautāju caur sms, vai viss ir spēkā, jo mantas satilpa ne tajā pašā mazākajā un vieglākajā maisā. Devos dienas gaitās, un neilgi pirms tikšanās saņemu sms, ka pircēja nevar ierasties, jo pēkšņi viņai jāvemj. Ok. Labi. "Pieņemsim". Kam negadās, protams, visi esam cilvēki un vēl vakarā portālā atvainojos, jo šķita, ka par nelaipnu atbildēju uz ziņām par neierašanos. Piedāvāju nosūtīt, taču meitene vēlējās tikties klātienē pēc 3 dienām. Sarunājām tikties 18:00. Mācoties pēc iepriekšējās reizes, atkal noprasīju, vai viss tiešām paliek spēkā - jā, paliekot. Norunātajā vietā, ar jau pieminēto nelaimīgo maisu, nostāvēju 35minūtes. Reakcija nulle. Turpinu gaidīt. Protams, kad jau biju ceļā uz mājām, saņēmu sms "piedod, aizkavējos darba intervijā". Es pat sasmējos, kad izlasīju. Ja tu šeit esi pārdevēja, un vēlies, lai citas pircējas ciena tevi un tavu laiku, kāpēc necieni citu pārdevēju laiku un centienus pielāgoties, lai darījums būtu abpusēji veiksmīgs? Rezultātā - bezjēdzīgi ilgi norezervētas drēbes, iztērēts laiks un nobesīti nervi. Ja sarunā tikšanos - atnāc, ja nav laika nākt - nesarunā tikšanos :) Neviens NESPIEŽ iet uz tikšanos, tieši tāpat kā PIETEIKTIES uz mantām!
Vēlējos atstāt komentāru sakarā par to, kā izvērtās mana personīgā PAMATĪGI NEGATĪVĀ sadarbība ar personu, kuras niks ir Haily. Pircēja pieteicās uz vairākām drēbēm, tā kā kopējā summa nebija maza, sarunājām, ka noteikti tiks piešķirta atlaide un tā. Tikšanos norunājām vakarpusē, tāpēc dienas pirmajā pusē vēl pārjautāju caur sms, vai viss ir spēkā, jo mantas satilpa ne tajā pašā mazākajā un vieglākajā maisā. Devos dienas gaitās, un neilgi pirms tikšanās saņemu sms, ka pircēja nevar ierasties, jo pēkšņi viņai jāvemj. Ok. Labi. "Pieņemsim". Kam negadās, protams, visi esam cilvēki un vēl vakarā portālā atvainojos, jo šķita, ka par nelaipnu atbildēju uz ziņām par neierašanos. Piedāvāju nosūtīt, taču meitene vēlējās tikties klātienē pēc 3 dienām. Sarunājām tikties 18:00. Mācoties pēc iepriekšējās reizes, atkal noprasīju, vai viss tiešām paliek spēkā - jā, paliekot. Norunātajā vietā, ar jau pieminēto nelaimīgo maisu, nostāvēju 35minūtes. Reakcija nulle. Turpinu gaidīt. Protams, kad jau biju ceļā uz mājām, saņēmu sms "piedod, aizkavējos darba intervijā". Es pat sasmējos, kad izlasīju. Ja tu šeit esi pārdevēja, un vēlies, lai citas pircējas ciena tevi un tavu laiku, kāpēc necieni citu pārdevēju laiku un centienus pielāgoties, lai darījums būtu abpusēji veiksmīgs? Rezultātā - bezjēdzīgi ilgi norezervētas drēbes, iztērēts laiks un nobesīti nervi. Ja sarunā tikšanos - atnāc, ja nav laika nākt - nesarunā tikšanos :) Neviens NESPIEŽ iet uz tikšanos, tieši tāpat kā PIETEIKTIES uz mantām!
Lūdzu nebloķē reklāmas un turpini aktīvi lietot portālu!
Reklāmas, kuras Tu redzi ir mūsu peļņas avots, kurš nodrošina Tev iespēju lietot portālu, lai pirktu un pārdotu preces izdevīgi. Tāpēc, lūdzu, atslēdz bloķētāju un turpini lietot portālu kā ierasts!
Ar nožēlu paziņojam, ka portāls turpinās savu darbu tikai līdz 2022.g 31. Augustam. Portāla slēgšanas process notiks pa posmiem. Galvenais, kas jums jāzina:
Pakalpojums “Drošais pirkums” tiks atslēgts 15. jūnijā. Portāls atbalstīs pircējus un pārdevējus šī pakalpojuma ietvaros līdz 15. jūlijam;
20. jūnijā tiks atslēgti visi maksas pakalpojumi, tostarp abonēšana, automātiskie maksājumi un “Mans maciņš” papildināšana;
SN (Skapja naudiņa) kompensāciju var pieprasīt līdz 20. jūlijam rakstot uz pasts@atverskapi.lv (vai man personīgi). Vai izmantot skapja naudiņu līdz portāla slēgšanai;
Omniva kods “atverskapi” būs aktīvs līdz portāla slēgšanai. Ja būs izmaiņas, mēs jūs informēsim.
Portāls būs pieejams lietotājiem un darbosies līdz 31. augustam.
Paldies, ka visu šo laiku bijāt kopā ar mums.
AtverSkapi.lv komanda!
Drošais pirkums
Pateicoties AtverSkapi.lv apdrošināšanai, iepirkšanās internetā kļūst par bezrūpīgu izklaidi
ATGRIEŠANAS GARANTIJA
Prece netika izsūtīta vai neatbilst aprakstam? AtverSkapi.lv sargās tavas tiesības un atgriezīs naudu!
Uzzināt vairāk.
DROŠA APMAKSA
Satraucies par saviem personas datiem? Nav pamata! Pateicoties mūsu partneriem MakeCommerce, tava privātā informācija ir aizsargāta un netiks nodota tirgotājam.
PIRKUMA IZSEKOŠANA
Pateicoties servisam Omniva, tu vienmēr zināsi, kur atrodas tavs pirkums un kad būs iespējams to saņemt.