FAQ

Kā tas strādā?

Omniva

Omniva

Maksas pakalpojumi

Maksas pakalpojumi

Veikaliem

Veikaliem

18.05.2014

vakar, 23:47

Ik pa reizei papildinu skapi ar jaunajām mantām, kas ir iegādātas Internetā un nav derējušas izmērā vai citos aspektos, tāpat mums ir liels bērnu mantu skapis, ko periodiski papildinām, bērniem augot. Preču saņemšana notiek Teikā. Izsūtu arī ar Pasta stacijas, DPD un Omniva pakomātu starpniecību - pēc šo kompāniju tarifiem + īpašajos gadījumos (trausls, īpašas vēlmes no pircēja puses) arī iepakošanas izdevumi. Šajos gadījumos pilna priekšapmaksa, ieskaitot sūtīšanas un iepakošanas izdevumus, ir obligāta. Uz sev tīkamām vietām lūgums mani neaicināt, preces klāt nepievedu un veikalos netiekos. Protams, ja kāda iespēja rodas, uzreiz konkrēta darījuma ietvaros pircēju informēju. Maiņa neinteresē.

Uz dežūrjautājumiem "Vai pieejams?", "Vai sūtat?", "Vai maināties? ", "Tiekamies Alfā/Spicē utt.?" un tamlīdzīgiem neatbildu, karsti iesakot grāmatu "Lasām paši!".