Šitas man nav skaidrs... - Форум дискуссий - Atverskapi.lv

Šitas man nav skaidrs...

Meitenes, kā Jūs rīkojaties parasti-

ja Jums neapmierina prece vai kas cits, vai uzreiz liekat negatīvu atsauksmi, vai vispirms uzrakstat pārdevējai, pircējai, meklējot kompromisu, un tad skataties kādu atsauksmi likt?

 

Man šodien tā gadijās, meitenei aizsūtiju kleitu, kurai viss pa lielam bija kārtībā, jo minēju ka kleita bija gara, tapēc atšūta mala, pie šuvējas, ko noteikti var attārdīt.

Respektīvi viss atrunāts. Bet nu labi, katram laikam savi kvalitātes standarti, bet šoks par to , ka meitene jau nedēļu nēsā kleitu (13.08. kleitu izņēmusi pastā) un tikai tagad ieraksta man negatīvu atsauksmi, pat neatrakstot ka ir neapmierināta, vai vēlas naudas atgriešanu!!! Kleita man bija mīļa, košas krāsas, atdevu par grašiem.

Šo es saucu par nekaunību, un cilvēkiem kuri barojas no tā kad otram sliktu izdara.


22.08.2014 14:27

Vispirms, jau nu noteikti es sazinatos ar pardeveju un izrunat situaciju, iepriekseja profila man bija sim lidzigs gadijums, kur meitene uzreiz ielika man atsauksmi, pat nemeklejot kompromisu...


22.08.2014 14:28

Es vispirms rakstu par savu problēmu, un ja man tiešām ir tā ka viss ir galīgi garām, prasu naudu atpakaļ, bet  ja jau bija atrunāts, nez, īpatnēji ka tik ilgi lietojusi kleitu un tik tagad ieliek atsauksmi.


22.08.2014 14:29

oho, labs... kā negatīva vai neitrāla atsauksme, džēšam esošo profilu un bliežam jaunu Smejošs


22.08.2014 14:31

Drosi rakstitu pardevejai-tak katram var gsdities nelaicigi izsutit vai ka. 


> Beta

oho, labs... kā negatīva vai neitrāla atsauksme, džēšam esošo profilu un bliežam jaunu Smejošs

tā tāda prakse te, ja?


22.08.2014 14:33

> Evīts (atlaides vienmēr)

> Beta

oho, labs... kā negatīva vai neitrāla atsauksme, džēšam esošo profilu un bliežam jaunu Smejošs

tā tāda prakse te, ja?

pēc Kriskis teksta tā sanāk Vēsais


> Aggy-mazúliem,damam,jauns/mazlietots

Drosi rakstitu pardevejai-tak katram var gsdities nelaicigi izsutit vai ka. 

viņa man samaksāja 06.08. es paku izsūtiju tajā pašā dienā, pasta darbības ātrums jau laikam nav man uz pleciem :)

 


22.08.2014 14:36

Pati sūtījusi kādam vēl neesmu, tikai klātienē pārdevusi, pirkusi arī tikai klātienē, lai varētu gan izmēru, gan kvalitāti apskatīt, tāpēc nav bijušas šādas problēmas.

Normāli gan būtu sākumā aizrakstīt pārdevējai un/ vai atgriezt preci, vismaz es tā darītu. Ja kleita nepatīk, tad kādā sakarā viņa to velk!? :/ Dīvaini..

Labāk jau neņemt pie sirds..var atstāt viņai atsauksmi, ka cilvēks nerisina pretenzijas pret preci un atstāj negatīvas atsauksmes.


22.08.2014 14:53

Normāli cilvēki jau aizraksta vispirms pārdevējai. Ir gadījies, ka precīte sabojājas pa ceļam, jo neesmu iedomājusies, ka detaļas viena pret otru var berzēties un nedaudz saskrāpēties, bet pircēja atrakstīja, naudiņu atgriezu un viss beidzās uz pozitīvas nots.

Vienīgā reize, kad ieliku neitrālu vērtējumu bez problēmas atrisināšanas mēģinājuma (par kuru, starpcitu, negatīvu un nomelnojošu nevis objektīvu dabīju pretī), bija, kad meitene nespētu problēmu labot, jo kā lai ieliek pozitīvu, kad uz pirmo tikšanos neierodas, otro nokavē par 25min (kas pēc tam nobojāja dienas plānus), jo iziet no mājas 2 min pirms tikšanās laika, pārdodot XS/S izmēra topu, kā M izmēru, pēc tam saka, ka ar savu 86cm krūšu apkārtmēru drīzāk esmu 40. izmers, ka nekādā gadījumā nav kļūdījusies un izliekas par baigo cietēju, jo tā skrējusi tikties, tā skrējusi un specāli braukusi(dīvaini gan, ka ar puisi pie sāniem un pēc tam citā virzienā aizdevās), lai arī piedāvāju pēc 3 dienām piebraukt pie viņas uz mājām pakaļ, bet tā bija viņas pašas izvēle tikties agrāk pie Origo.
Jēēj, beidzot izgāzu savu žulti par šo drausmīgo gadījumu, kura negatīvā atsauksme rotā manu profilu.. :D
Bet jā, dēļ šāda tipa gadījumiem tagad lieku pozitīvas atsauksmes ar negatīviem tekstiem -_-
Otrs variants, protams, ir kad pārdevējai pie vienas vietas, ka atsūtījusi defektainu preci un pat neatvainojas, bet tā jau ir cita negatīva atsauksme profilā :D

Vaj, kādā ne-tēmā iebraucu :D

Atgriežoties pie diskusijas tēmas: aizstāvēšu nedaudz meiteni ar to, ka izņemšanas datums pastā nebūt neko nenozīmē. Man bieži, laika trūkuma dēļ, pienākušo paciņu apskatīt izdodas tikai pēc nedēļas. Bet piekritīšu, ka normāli cilvēki tiešām atraksta pirms atsauksmes ielikšanas. It īpaši negatīvas. Visdrīzāk pašai meitenei traki niezēja kādam lielikt negatīvu atsauksmi un beidzot bija pie kā piekasīties..


25.08.2014 08:55

It sevišķi ja par grašiem pērk kaut cik zināmas firmas kleitu,valkā un iebliež atsauksmi-nicinoši! Man arī tikko viena tielējās par jaku,kuru atdodu praktiski par velti,tā teikt uzdāvinu,izsūtījusi esmu,tad jau redzēs,kad saņems.

Vēl viens svaigs gadījums,viena dāma nedēļu rakstīja un jautāja mērus krustu,šķērsu 2 labām drēbēm,viens praktiski jauns un ļoti simboliski.Pēc ilgstošas sarakstes dāma raksta,kad pērk.

Aizsūtīju savus datus,izlasīja bet vairs neatbild.Vakar iemetu aci viņas skapī,skaidrs viss,tur neviena drēbe un apavi pat ne tuvu nestāv manējiem.

Komentārus pat nerakstu,kaut vajadzēta,bet tas nav tā vērts.


1 - 10 с 10