Pasūdzēšos par Omnivu. - Форум дискуссий - Atverskapi.lv

Pasūdzēšos par Omnivu.

   Šodien sūtīju paciņu caur Omnivu. Samaksāju,uzlīmēju uzlīmi uz pakas un ar to arī viss beidzās.

Dators ieķērās un tālāk neko izdarīt nevarēju. Zvanīju uz norādīto telefona numuru  10 (!!) minūtes,kamēr beidzot atbildēja. Samaksāto naudu jau var dabūt atpakaļ, bet paka taču jānosūta! protams, maksāju otrreiz,un tad izdevās nosūtīt. Vai tas ir normāli? Nav jau nekādas milzu summas, ko mēs te nopelnām, vienkārši gribas, lai labas drēbes nav jāizmet, bet lai tās kādam vēl noderētu! Tad kāda jēga tam visam!! Tagad man jāsūta ieskenēts čeks uz Omnivas epastu, lai dabūtu atpakaļ savus 2.60. Pārāk liela ņemšanās sanāk. Omnivu vairs neizmantošu. 

 

9 Ответы


Tehnika ir tehnika un tai arī dažreiz gadās kļūmes. Salīdzinot ar Pasta staciju man Omniva nav pievīlusi, pat nesenais misēklis ar pakām tika atrisināts superātri un varu teikt tikai labāko. 


2.69-precīzi.Man ar abiem pakomātiem ir bijis ČP,par 4 nenotikušiem darījumiem neesmu naudu atguvusi,bet nepārdzīvoju vairs,sūtu un sūtīšu-nav variantu.


Ehhh ar Onnivu ar esmu piedzīvojusi pamatīgas ziepes... bet nu ar aizveru acis un turpinu sadarboties!


Neredzu sūdzībai jēgu, ja jau ātri atbildēja(10 min tas ir ātri, salīdzinot, kādreiz operatorus ir grūti sazvanīt, visi aizņemti utt.), paciņu nosūtīji, un naudu atpakaļ arī saņemsi. Priecājies, ka nevajadzēja uz kantori braukt, iesniegumu rakstīt.


Hm,man Omniva ir kompensējusi situāciju dienās,kad pakomāts nestrādā vispār! Tērēju laiku,degvielu,aizbraucu,nestrādā viens,braucu tālāk,nestrādā otrs.rakstu Omnivai,izstāstot to,ka ir neiespējami nosūtīt paciņu,kaut cilvēki gaida,Omniva kompensēja situāciju,uzsaucot man sūtīšanu šīm paciņām,patīkami.


  Sūdzībai jēga ir tāda, ka reti šos pakalpojumus izmantoju, ar drēbju tirgošanu nodarbojos  fragmentāri un tad nu šo reto reizi vēl tādi sarežģījumi, vnk jēgu neredzu kaut kādām darbībām šajā sfērā.  un katrā ziņā dēļ 2.60 nekur nebrauktu lai rakstītu iesniegumus, pasarg dievs. 


> Daga

  Sūdzībai jēga ir tāda, ka reti šos pakalpojumus izmantoju, ar drēbju tirgošanu nodarbojos  fragmentāri un tad nu šo reto reizi vēl tādi sarežģījumi, vnk jēgu neredzu kaut kādām darbībām šajā sfērā.  un katrā ziņā dēļ 2.60 nekur nebrauktu lai rakstītu iesniegumus, pasarg dievs. 

Piekrītu, es arī 2.60 dēļ nebrauktu rakstīt iesniegumu. Degviela un laiks maksā vairāk. 


nekur nav jabrauc.Es uzrakstīju iesniegumu,nobildēju čeku un aizsūtīju  uz e-pastu info@omniva.lv

Iesniegumu izskatīja nedēļas laika un naudu atgrieza.


Spriežot pēc jūsu komentāriem, šāda veida atgadījumi ir normāla parādība. par cik ikdienā vairāk sanāk sadarboties ar Latvijas pastu, kur parasti viss norit raiti un bez aizķeršanās, man bija šoks par neveiksmi ar Omnivu. Kā saka, mūžu dzīvo,mūžu māciesSmaidīgs

1 - 9 с 9