Diēta - Форум дискуссий - Atverskapi.lv

Diēta

Jaunas apņemšanās parasti sākas ar jauno gadu, bet savu sākšu pildīt tikai tagad - diēta. Šoreiz ne, lai nomestu svaru, bet gan lai palielinātu tu - kāda ir kko līdzīgu mēģinājui, kādi ieteikumi? Ar parasto ''normālo'' pārtiku man ir par maz, jo ēdu kā vajag, bet labumā neiet. Atradu inetā, ka vajagot 4 glāzes piena vismaz, zemesriekstu sviests, brūnie rīsi, olas un auzu pārslas - tas itkā palīdzot. Ja kādai ir kādi ieteikumi vai pieredze ar svārā pieņemšanos, tad lūdzu padalieties. :)

5 Ответы


Исправлено 17.04.2016 23:30

Atkarībā ko tu domā ar ''pieņemšanos svarā'' - svarā vari peņemties palielinot tauku daudzumu vai muskuļu apjomu/masu. :)

*Ja gribi palielināt svaru ar tauku daudzumu (iekrāt tauku rezerves), vienkārši patērē mazāk enerģijas nekā tu uzņem, palielini ogļhidrātu skaitu, cukurus, utt.

Sports: Vienkārši rij un nekusties, kā tautā saka.

*Ja gribi palielināt svaru ar muskuļu masu (iegūt formu), tev būs mazliet jāpapūlās gan ar ēdienu, gan ar vingrinājumiem. Lēti nebūs. Galvenais - olbaltumvielas (proteīni), šķiedrvielas (fiber) un, protams, ogļhidrāti. Tev ir jāuzņem daudz 'labo' tauku - riekstu, avokado, u.c, olbaltumvielas - olas, vistas gaļa, liellopu gaļa, sarkanās pupiņas, ogļidrāti - brūnie rīsi, auzas, graudaugi, rupjmaize, augļi, dārzeņi, piens.

Šī nav tik sarežģīta tēma, lai Googlā nesameklētu nepieciešamo informāciju.

Iesaku pameklēt informāciju par:

*Complex Carbs - veselīgie ogļhidrāti 

*Protein Sources - olbaltumvielu saturoša pārtika

*Fiber Foods - šķiedrvielu pilnie ēdieni. 

Galvenais, protams, ir balanss. Nezinu, kas tavās mājās ir normāla pārtika, taču zinu, ka it kā nekas sarežģīts nav - daudz jāēd veselīga pārtika un jācilā svari. Lai uzaudzētu muskuļus tev ir jādodas uz zāli un jāceļ smagumi, jāuzņem virs 2000+ kcal dienā, atkarībā no tava svara un auguma. Sameklē kaloriju kalkolatoru internetā, ieraksti savus skaitļus un tas tev pateiks, cik tev būtu dienā jāuzņem lai zaudētu svaru, uzņemtu un noturētu svaru.

Sports: Skrienot tu uzkačāsi muskuļus, taču zaudēsi taukus, jo tas ir Cardio treniņš. Cilājot svarus un trenējot muskuļus - kājas, vēderu, - tu iegūsi vienmērīgi proporcionālu, veselīgu figūru. Vieslielākais stulbums ir tas, ka meitenes domā, ka, svarus cilājot, viņas kļūs par kačokiem. Ticiet man, uzkačāties nemaz nav tik viegli.

 

 

PS. Rakstu pēc savas pieredzes un vairāku gadu pieredzes vieglatlētikā un zāles apmeklējumos.:)


Noteikti nedari tā kā minēja - ēd un nekusties! Dzīve ir kustība, ķermenis ''neprot'' sēdēt uz vietas.

Manuprāt, labākais variants būtu konsultēties ar speciālistu. Inetā visādas muļķības prot rakstīt. :)


Es arī gan domāju , ka vispirms vajadzētu meklēt palīdzību pie ārstiem - iziet visas analīzes , izmeklējumus . . . Tad ja nekāds iemesls pārlieku tievumam neatklātos , tad arī varētu pati saviem spēkiem pieņemties svarā . 

Man atkal ir otra problēma - esmu pārlieku resna palikusi ! Bet iemeslu zinu ! - neveselīga pārtika , neveselīgs dzīvesveids .

Ar veselīgu uzturu , sabalansētu . . . nu kā tad pārsvarā no zaļumiem pieņemsies svarā ? Atliek vienīgi trenēties , lai pieaug muskuļu masa !Smaidīgs


Nu bet loģiski, ka nevajag sēdēt un rīt. Bet raksta taisītāja vienkārši prasīja, kā pieņemties svarā. :D


> Aurora

Nu bet loģiski, ka nevajag sēdēt un rīt. Bet raksta taisītāja vienkārši prasīja, kā pieņemties svarā. :D

. . . un es arī atbildēju kā ir iespējams pieņemties svarā !

1 - 5 с 5