Uz vēstuli administrācija neatbild. Abonēšana nenotika automātiski, papildināju SN ar 1 eiro, bet nu jau vairākas dienas nekas tāpat nenotiek. Kādi ieteikumi?

Uz vēstuli administrācija neatbild. Abonēšana nenotika automātiski, papildināju SN ar 1 eiro, bet nu jau vairākas dienas nekas tāpat nenotiek. Kādi ieteikumi?
Labdien!Kur Jūs nosūtījāt mums vēstuli (e-pasts vai portāls) ? Diemžēļ mēs neesam saņēmuši nevienu vēstuli no Jums.
Ja nenostrādāja automātiskais maksājums abonēšanu var pagarināt izmantojot SN (Skapja naudiņu). Skapja naudiņu, kā apmaksas veidu abonenta iegādei var veikt TIKAI tie lietotāji, kuriem ir ieslēgta automātiskā abonēšanas maksas atjaunošana. Lai pagarināt abonēšanu ar SN pārliecinies, ka profilā iestatījumos ir ieslēgtas divas funkcijas : Automātiskā abonēšanas maksa un Izmantot SN abonenta apmaksai, neveiksmīga bankas kartes maksājuma gadījumā.Diemžēl profilā iestatījumos nebija ieslēgta funkcija "Izmantot SN abonenta apmaksai, neveiksmīga bankas kartes maksājuma gadījumā."Mēs atjaunosim abonēšanu ar roku un izmanosim 1SN .
25.04.2022 22:03
Исправлено 26.04.2022 14:56